29.2.12

Cheesecake

Blatul: 
300 gr faina monti
150 gr unt la temp camerei
5 linguri apa
3 linguri de fructoza

Preparare :se amesteca toate pana iese o coca si se da la frigider pana facem crema de branza

Crema :
Ingrediente: vi le spun pe cele pt tava cu pereti detasabili si in paralel pun cantitatile pt tava de tarta

1 kg branza philadelphia- eu am pus 3 cutii de 200 gr de pasta de branza hohland clasica
4 oua intregi - eu am pus 3
3-4 lg de fructoza cat de dulce doriti
putina sare
coaja rasa de lamaie
2 esente de vanilie de la dr oetker
200 ml smantana
3-4 lg faina monti

Preparare
Branza se toarna intr-un vas, se amesteca cu mixerul pana e mai pufoasa, se adauga fructoza, coaja de lamaie, esentele, apoi se adauga cate un ou pe rand si se amesteca dupa fiecare pana se incorporeaza. Se adauga smantana si la final faina, se mixeaza in continuare pana devine cremoasa dar nu foarte tare.

Se intinde coca de la frigider in tava tapetata. Eu am pus blatul inainte in cuptorul preincalzit pana s-a rumenit putin dar cred ca se poate si odata cu crema pt ca s-a cam bronzat pana a fost gata crema. Dupa ce am scos de la cuptor blatul rumenit am turnat crema in tava si am bagat-o la cuptor 30-40 de minute pana cand se face o crusta deasupra. Daca se umfla si se crapa sa nu va speriati ca se lasa si se face frumoasa

Pana se raceste puneti un plic de gelatina in apa rece si dupa 10 minute o puneti pe baie de apa si o amestecati incet incontinuu pana cand se topeste toata. O turnati peste fructe si dati la frigider sa se intareasca gelatina...

PS: fructele sunt optionale. Puteti pune si gem sau sirop bineinteles ca monti sau ciocolata rasa sau pur si simplu

No comments:

Post a Comment