27.2.12

Crema de ciocolata

Ingrediente:

170g tofu (moale)
125 ml lapte cald (de soia sau fara lactoza)
5g gelatina pudra dizolvata in 1 lingura apa
100g ciocolata 70% cacao
1 lingurita esenta migdale sau rom (optional)
2 linguri fructoza
putin cardamon, nucsoara, scortisoara
pt. decor: nuci / migdale / coji de portocala confiate...

Eu am folosit 2 cutii de tofu, asa ca am marit cantitatea de 3 ori. Pentru ca nu am avut 3 ciocolate, am pus 1 cocolata (100g) + 2 linguri de cacao

Ingrediente:
Tofu se lasa la scurs pe servetele, se schimba mai multe randuri de srvetele, pana cand lasa umezeala rezonabila. Gelatina se amesteca cu putina apa calduta. Se adauga laptele cald, arome si fructoza. Ciocolata se topeste la baie de aburi sau microunde - eu am topit-o la micro la "decongelare". Se adauga cacaoa

Se mixeaza tofu, apoi se amesteca cacao si ciocolata topita cu ingredientele lichide (lapte + gelatina + fructoza + arome) si se strecoara peste tofu mixat. Se strecoara pentru a fi siguri ca totul s-a dizolvat. Ce-i nedizolvabil se arunca.

Am repartizat totul in pahare cu capac si le-am pus la frigider. Dupa cateva ore, le-am scos din frigider. Crema este solida si cand intorc paharul nu curge.

No comments:

Post a Comment