26.10.12

Crema de zahar (fructoza) ars


Ingrediente:
2 oua
2 galbenusuri
75-100 g fructoza
100 ml smantana dulce 35 % - in locul laptelui condesat
250 ml smantana 35% - in locul laptelui (merge de minune cu lapte de migdale)
200 g crema de branza Philadelphia

50 grame fructoza am caramelizat fara sa amesteca pe foc, am turnat repede in tava si m-am chinuit sa intind in toata tava.

Am mixat bine crema de branza Philadelphia, am amestecat cu 100 ml smantana, am mixat, am pus pe foc si am adaugat fructoza si restul de smantana, am amestecat din cand in cand, am luat de pe foc inainte de a incepe sa fiarba.

Amestecul de branza l-am turnat fierbinte peste oua amestecand cu viteza maxima. Dar sa accelerati cat puteti de tare. Am pus in forma ( diam de 18).

In tava de la cuptor am pus apa fierbine si am asezat forma cu prajitura! Am lasat in cuptor 50 min! Lasam sa se raceasca in tava!

No comments:

Post a Comment