5.4.12

Muffins cu faina de migdale


Ingrediente pentru 12 muffins

200 gr faina de migdale (migdale macinate cu tot cu coaja)
2-3 linguri de fructoza
o lingura praf de copt
2 linguri de apa (minerala)
4 oua
pt decor: cateva caise uscate, cateva migdale, o patratica de ciocolata >70%

Preparare:

Intr-un vas am amestecat faina de migdale cu fructoza, praful de copt si cele 2 linguri de apa apoi am adaugat pe rand galbenusurile si am amestecat bine cu blenderul.

Separat am batut albusurile tot cu blenderul la viteza mare. Am adaugat albusurile batute cu restul compozitiei putin cate putin amestecand in continuu cu blenderul. A iesit o compozitie moale care curge de pe lingura (undeva intre chec si clatite).

Le-am asezat in tava de muffins, pregatite cu hartiuta speciala pt ele. Am presarat pe deasupra caise uscate taiate marunt, ciocolata taiata marunt, si migdale taiate marunt dar puteti pune absolut ce doriti. Le-am dat la cuptor preincalzit 15 min cu focul de jos la 170 gr apoi inca 5 min cu focul de sus.

No comments:

Post a Comment