29.8.12

Diplomat de vara

Blatul:
-3 galbenusuri
-3 linguri (de supa) de fructoza
-150 gr unt
-2 linguri faina de soia
-2 linguri nuca macinata
-3 linguri cacao
-100 ml lapte caldut
-1 praf de copt

Se amesteca toate si se coc 20 min.
Poate mergea mai bine un blat de soia, dar n-am avut chef sa ma lupt cu el sa-l intind in tava. Sa nu uit, tava e de 20x25x6cm si mi-a ajuns la fix.

Crema
250ml frisca lichida
500ml iaurt degresat
2 plicuri gelatina de cate 7gr
fructoza dupa gust
coaja si zeama de la o jumatate de lamaie
o conserva de ananas (fara zahar, in suc propriu) 500gr (ARE IG PREA MARE, FOLOSITI ALTE FRUCTE)

Am batut bine frisca, am pus iaurtul sa se bata in continuare, am pus fructoza dupa gust si am uitat de ele in mixer pana am dizolvat gelatina in zeama de la ananas. Cand a fost dizolvata am turnat-o peste iaurt impreuna cu coaja, zeama de la lamaie si bucatile de ananas. Aruncat totul peste blat in aceeasi tava si lasat la frigider de seara pana dimineata.

Nu cred ca mai e nevoie sa zic ca puteti pune ce fructe va doreste sufletelul. Este foarte racoros si rapid.

No comments:

Post a Comment