5.12.12

Lasagna


Umplutura de carne
1 kg carne tocata
1 ceapa
rosii decojite si taiate(400g) dar merge si mai mult
usturoi, condimente (busuioc, piper, sare, nucsoara)
branza la alegere (eu am avut cas si putina telemea)

Pentru aluat
5 oua
250 g faina de soia
in foi mergea si putina sare sa nu se simta gustul de soia, dar eu am uitat

Incepem cu foile: dam drumul fainei intr-un vas , dupa care trantim toate ouale minune acolo  si framantam.

Taiem aluatul in mai multe bucati sa ne fie mai usor sa intindem si intindem foile cat putem noi de subtiri.
Putem sa le taiem sa fie mai mici ca sa ne fie mai usor cand le fierbem ca sa nu se rupa  dupa care le asezam toate la un loc sa faca cunostinta.

Ne ocupam de sos in timpul asta: calim ceapa in putin ulei de masline, adaugam carnea tocata, punem jumate de pahar de vin (la alegere) putina apa, si lasam la foc mic cam 5 min, dupa care punem si rosiile decojite, sarea, piperul, si nucsoara

Mai lasam cam 10 min pe foc dupa care adaugam usturoiul si busuiocul proaspat,si mai lasam cam 2-5 min.

Punem o oala  mai mare) cu apa si putina sare pe foc, cand apa fierbe punem cate o foaie si o lasam cam 1-2 min (isi schimba putin culoare) si asezam in tava un strat de foi un strat de carne putina branza, si tot asa. Ultimul strat trebuie sa fie de carne si branza!

O dam pe doamna lasagna la cuptor sa se incalzeasca putin, cam 30-40 mi si dup-aia nu va agitati sa gustati imediat cum ati scos-o din cuptor ca sa nu patiti ca mine: m-am ars...

No comments:

Post a Comment