28.12.12

Papricas cu galuste


-ceva bucati de pui (copane,aripi, tacamuri)
-2 buc ceapa
-1 buc ardei gras
-1 cutie rosii cherry
-1 ou
-1 lingura cascaval ras
-1-2 linguri iaurt
- faina de linte rosie(facuta in casa)

Am pus carnea intr-o cratita cu putina apa la cuptor. Intre timp am preparat sosul: am calit ceapa taiata solzisori, am adaugat ardeiul taiat ca pentru tocanita si cand s-au inmuiat putin am pus zeama din cutia de rosii,am completat cu apa si am lasat sosul sa fiarba. Cand s-a rumenit carnea am adaugat-o in sos, am pus si rosiile, sare si piper boabe.

Am preparat apoi galustele:
Am batut oul bine cu iaurtul, am adaugat atata faina incat sa rezulte o coca nu prea tare si la urma am pus cascavalul. Am lasat compozitia in asteptare si am pus apa la fiert. Cand apa a dat in clocot am pus galustele la fiert cu lingurita, le-am scos cu spumiera si le-am adaugat in sos.

Am mai lasat putin mancarea pe foc, am stins focul si am presarat verdeata.
Galustele sunt foarte pufoase si aduc foarte bine la gust cu cele din gris. Intentionez sa le incerc la o supa .

No comments:

Post a Comment