23.12.12

Tian provensal


1 ceapa,
4 catei usturoi,
1 ardei gras rosu,
1 vanata medie,
1 fenicul, - lipsa din pacate
1 rosie foarte mare,
1 dovlecel marisor,
sare,
piper,
ierburi de Provence
ulei de masline,
150 g parmezan/cascaval de capra.

* Se preincalzeste cuptorul
* Se taie vanata, rosia, dovlecelul, ardeiul si ceapa in rondele subtiri
* Se rade cascavalul

* Se stropeste fundul vasului cu ulei de asline
* Se aranjeaza in straturi : la fund ceapa, apoi un rand vanata, un rand rosie, un rand dovlecel, un rand ardei rosu si tot asa pana se umple tava.
* Pe fiecare rand cu rosie am condimentat (ierburi de Provence, piper, sare) si am stropit cu putin ulei
* Pe ultimul strat am pus numai ierburi de Provence si am stropit cu putin ulei de masline.
* Tava se baga (acoperita) in cuptor unde a stat 45-50 minute.
* Am scos tava si am presarat cascavalul ras, apoi am mai bagat-o la cuptor putin (5-10 minute).
Se serveste cald dar e minunat si rece.

No comments:

Post a Comment