10.12.12

Perisoare cu sos


Am folosit ca ingrediente:

aproximativ 1 kg carne tocata (eu am folosit amestec de porc cu vita, dar merge foarte bine cu carne tocata de pui/curcan)
2 cepe
2 ardei grasi
1 legatura patrunjel
4 linguri bulion
1 ou
sare, piper, oregano, foi de dafin
1 lingurita fructoza


Pentru compozitia pentru perisoare am amestecat carnea cu o ceapa taiata marunt, jumatate pe legatura patrunjel, ou, sare, piper. Am format perisoarele pe care le-am fiert in apa. In acelasi timp am pus in apa, tocati marunt (ca pentru ciorba) ardeii si ceapa. Dupa ce s-au fiert perisoarele le-am scos intr-un castron iar supa ramasa am pastrat-o pentru sos.

Intr-o tigaie adanca am “desfacut” bulionul impreuna cu un putina supa. Pe masura ce incepea sa fiarba mai adaugam putina supa si tot asa pana am terminat sosul.

Cu cateva minute inainte sa se termine sosul (am folosit toata supa), am adaugat perisoarele, sarea, piperul, oregano si fructoza. Dupa ce am oprit focul am adaugat patrunjelul si foile de dafin.

Partea buna la sosul facut in modul asta este ca sosul ramane gros, astfel incat nu mai este nevoie sa-l ingrosam. Eu am pus si fructoza pentru ca am vrut sa iasa dulceag.

Le-am mancat cu piure de mazare.

No comments:

Post a Comment