12.12.12

Spaghete integrale cu varza


INGREDIENTE: (puteti alege ce cantitati doriti)

un sfert de punga spaghete integrale
o jumatate de varza medie cu frunze subtiri (ca pt sarmalute)
2-3 cepe rosii sau albe sau verzi cum doriti(eu am folosit 2 cepe medii rosii)
sare si condimente ce doriti (eu am pus sare piper si putin busuioc)

PREPARARE

- se pune apa la fiert cu sare
- se taie varza marunt (eu am un fel de aparat special pt varza si o taie tare frumos) si se pune cu sare sa stea 10-15 min..asa iese apa din ea si se mai inmoaie
- pana sta varza cu sarea se taie ceapa pestisori si se pune la calit cu o lingurita mica de ulei de masline (in ''Mananca de placere mentine-te in forma'' Monti zice ca se poate folosi in cant fff mici ulei de masline la mese glucidice pt ca e o grasime buna....cine vrea pune cine nu, poate cali ceapa simplu in cratita de teflon sau cu apa)..la foc mic cu capac deasupra pana se inmoaie ceapa si se vede ca s-a calit...cand e ok punem varza deasupra si putina apa...adaugam si condimentele..apoi lasam la calit varza pana se inmoaie bine si prinde culoare..(cu capac deasupra tot timpul).intre timp dc fierbe apa se pun spaghetele la fiert 5 min al dente

Se servesc reci, sunt delicioase si au si ig mic!

No comments:

Post a Comment