13.12.12

Tigaie iute / picanta


Am avut nevoie de:

500 gr. ceapa
500 gr. ardei
500 gr. ciuperci
500 gr. carne de porc
6 ardei iuti
boia iute
boia dulce
bulion
piper
oregano
ulei
patrunjel si marar uscat

Carnea de porc (merge si cu pui sau vita) am taiat-o fasii si am pus-o in tigaia de teflon incinsa fara ulei. Cand carnea a fost gata, am luat-o din tigaie si am pus-o separat, intr-o farfurie.

Am taiat felii nu foarte subtiri ceapa si ardeiul gras (eu folosesc mereu la mancare ceapa rosie pentru ca nu ma ustura ochii si ardei gras cat mai gros sau gogosar) si le-am calit impreuna in putin ulei.

Cand s-a calit ceapa iar ardeiul a capatat aspect si gust de ardei copt, am adaugat ciupercile si restul condimentelor.

Ciupercile le-am avut puse la congelator, daca erau proaspete le fierbeam separat intr-un alt vas.
Ardeiul iute l-am pus cu cateva minute inainte sa opresc focul, ca sa isi pastreze iuteala.

Pentru amatorii de iute... merge pus ardei iute cat cuprinde. Pentru cine nu suporta ardeiul iute, merge pus mai mult piper.


No comments:

Post a Comment