23.4.12

Biscuiti Montignac


2 oua
1/4 cana ulei
2 cani tarate ovaz
1 cana faina integrala de grau
1/2 plic praf copt
1 esenta rom Dr. Oetker
4 linguri fructoza
1 vf de lingurita sare

Am amestecat compozitia si am mai completat cu tarate ovaz, pana am obtinut o compozitie lipicioasa. Cu mainile umede am facut bilute pe care le-am presat in tava pe hartia de copt. Nu am facut biscuitii prea dulci si nici teribil de frumosi pentru ca oricum ii sfaramam ulterior, asa ca a durat totul extrem de putin. Biscuitii i-am lasat mai mult in cuptor, am vrut sa iasa mai tari.

Pentru crema am avut nevoie de:

150 gr. caise uscate
200 gr. faina de migdale
150 gr. tarate de ovaz
biscuitii de mai sus
1 esenta rom Dr. Oetker
1 cutie smantana pentru gatit Dorna
3 linguri scortisoara
3/4 ciocolata 75% cacao
1 cana cu apa
2 linguri cacao
1/2 cana fructoza

* Am tocat caisele nu foarte marunt (o caisa am impartit-o in 6 bucati)
* Am sfaramat biscuitii.
* Am incalzit intr-o cratita o cana de apa, am dizolvat ciocolata in ea, peste care am rasturnat caisele si biscutii, smantana pentru gatit, pudra de migdale, taratele de ovaz, fructoza, scotisoara, cacao, esenta de rom. Am amestecat repede fara sa ma opresc, imi era teama sa nu se inmoaie foarte tare biscuitii.
A rezultat o compozitie nu foarte legata, nici n-am vrut sa fie ca o pasta pentru ca stiam de la reteta de bombonele ca taratele de ovaz se "umfla" ulterior.
* Am intins o folie alimentara pe masa si am pus cu lingura compozitia, apoi am rulat-o in folie, am modelat-o, am legat-o la capete si am pus-o in frigider.

Mi-au iesit 2 bucati destul de mari, aproximativ 25 cm. Mult, data viitoare reduc cantitatile. Dar pentru 5 persoane a fost ok.
Dupa cateva ore de stat in frigider se intarise deja, eu am mancat insa a doua zi.
A iesit nu foarte dulce, acum depinde de gustul fiecaruia. Putin, dar foarte putin sfaramicios.

Mi s-a parut foarte bun langa cafea si ceai. N-am putut manca mai mult de o felie, putin mai groasa, a fost destul de consistent.

Caisele s-au simtit ca niste stafide, eu le pusesem ca sa inlocuiesc rahatul care se pune in reteta clasica de salam de biscuiti.

Biscutii i-am facut in urma cu o zi, asa mi-am organizat eu timpul. Nu stiu cum era daca ii faceam tot in ziua aia. Probabil trebuiau lasati sa se raceasca.

No comments:

Post a Comment