17.5.12

Ciorba de perisoare


Ingrediente:1 kg de carne de vita, 2 oua, marar, patrunjel, ceapa, pastarnac, telina, o lingura orez Mulers Muhle


Aveam in frigider niste oase de la pieptul de pui dezosat. Si le-am pus intai pe ele la fiert. Cred ca merge insa si daca cumparati oase de vita. Le-am fiert mai intai pe el ca sa dea gust borsului.

Am facut perisoarele din carnea de vita tocata+ceapa taiata f fin+marar+patrunjel+2 oua.

Am taiat peste oasele de pui ceapa, telina cubulete, pastarnac si cotoarele de la patrunjel si marar (adica tulpinita mai groasa)

Acum am pus si o lingura de orez la fiert in oala de mancare.

Am pus apoi perisoarele.Am turnat putin suc de rosii la final si 1/2 kg de bors de putina.
La final am taiat niste patrunjel deasupra.Si am pus putin cimbru pisat.

No comments:

Post a Comment