24.1.13

Mancare din naut


Ingrediente:

150 gr.naut (IG=35)
1 ceapa
2 rosii mari
1/2 ardei mare rosu
2 lingurite menta tocata
patrunjel tocat
sare, piper negru si rosu

Am pus nautul in apa cu o seara inainte. S-a umflat foarte mult peste noapte. A doua zi, l-am spalat bine in sita, la apa curgatoare.

Am pus nautul la fiert separat intr-o craticioara si am aruncat apa de 3-4 ori inainte sa inceapa sa fiarba, adica dupa ce a strans spuma deasupra. Asta nu inseamna ca este gata fiert. L-am scurs intr-o sita si asa fierbinte l-am adaugat.

Intr-o craticioara se aureste ceapa in putin ulei. Se adauga rosiile (fara coaja) taiate cubulete mici, se mai pune putina apa ca sa fiarba. Am pus sare. Dupa ce au fiert putin am adaugat ardeiul taiat cubulete, nautul pregatit ca mai sus adica aproape fiert si apa ca sa fiarba impreuna.
Se lasa la fiert 40-50 minute apoi se adauga menta, piperul si patrunjelul taiat fin. Opriti focul, acoperiti craticioara si peste 1 ora serviti.

No comments:

Post a Comment